skolan typ m.m

hej hej bliggen idag har jag varit i skolan vi har haft slöjd .matte,idrott, engelska,klassråd. På måndag är det sprut-
dags  vi ska ta spruta i skolan kommer inte riktigt ihåg mot vad vi vaksinerar mot men så iallafall så längtar
jag inte till mondag.Imorse så försov jag och min kompis mig så vi fick halft springa till bussen men så
kom bussen 29 minuter över 8 när den ska komma typ 15 minuter över 8 ''suck'' hehe. Nästa
vecka så ska vi börja med nationella proven eller hur det stavas inte så kul kanske men
men och nästa vecka så ska en ny klasskompis börja hon kommer typ och hälsar
på på tisdag men jag ska nog läga ut bilder på mina djur fast det blir nog
lite senare ska gå till våra gäster u hejhej så länge..
ps   kolla på den här bloggen den är super bra:http://svanbergss.blogg.se/ :) kolla på dom hon har länkat med :)



////fillan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0